Veelgestelde vragen

Bestellen

 

Hoe vind ik een product?

In de shop vind u aan de linkerkant van de pagina de verschillende categorieën. Wanneer u op een categorie klikt worden de subcategorieën weergegeven en na het aanklikken van een specifiek product komt u op de artikelpagina.

Kan ik een product ook op een andere manier zoeken?

De webwinkel beschikt (nog) niet over een aparte functionaliteit “Zoeken”, waar u een zoekterm kunt invullen om te zoeken in ons assortiment.

Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button “In winkelwagen”. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op “Afrekenen” te klikken.

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u klikt op “Winkelwagen” gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het prullenbakje achter de totaalprijs van het product te klikken. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom “STUKS”. Als u daarna op “opnieuw berekenen” klikt, worden de juiste prijzen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode vooruitbetaling of beschikt over de mogelijkheid te betalen via iDeal. Voor verzending naar het buitenland gelden afwijkende bezorgkosten, op te vragen via de klantenservice, en zichtbaar in het afrekenproces.

Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?

U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.

Antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot bezorgen vind u hier.

Antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot retourneren vind u hier.

Antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot afrekenen vind u hier.

Antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot klachten vind u hier.

Antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot privacy vind u hier.

Voor alle vragen waarop u onverhoopt geen antwoord op de site heeft gevonden verwijzen wij u naar de klantenservice.